Стереотип сучасного будівельника

Чигасов (Serhiy Chyhasov) в бесіді з Володимиром Воропєм (Vladimir Voropay) (засновником і CEO компанії VOROPAY CONSTRUCTION) обговорював актуальну тему – стереоти сучасного будівельника, що сформувався в суспільстві і домовився на прикладах своїх компаній змінювати цей образ на краще. Читайте думку, приєднуйтесь до обговорення питання. Нам дуже цікавий ваша думка.

«Друзі, хочу запропонувати до обговорення актуальну, на мій погляд, тему. Нещодавно, в бесіді з Володимиром Воропаєм (засновником і СЕО компанії VOROPAY CONSTRUCTION), обговорюючи загрози розвитку бізнесу, незалежно один від одного оцінили, як вагомий негатив – що сформувався в суспільстві стереотип сучасного будівельника і домовилися на прикладах наших компаній змінювати цей образ на краще.

Отже, аналізуючи відгуки та публікації ненаукових (!) джерел, бачимо риси прагматичної, не завжди охайної людини, яка пізнала життя і твердо вирішила шляхом обману заробити на простих людях. – Виправте, якщо некоректно описав або щось упустив.

Відкинувши неможливість змінити систему на державному та галузевому рівнях, окреслимо межі, всередині яких не зможе культивуватися цей неприйнятний індивід. Сформулюю обмеження як правила, які на бізнес рівні – наші з вами можливості – можуть встановлювати потенційні замовники (шановні друзі ФБ):

1) Не спокушайтеся найнижчою ціною і найкоротшими термінами. У прагненні отримати підряд нечесні будівельники часто дають необгрунтовані (нездійсненні) обіцянки;

2) не вірте розповідям про багатий досвід і обіцянкам чудової якості. Відвідайте особисто об’єкти і перевірте якість робіт;

3) після укладення договору не погоджуйтеся на підвищення кошторисної вартості робіт до їх закінчення, якщо це не викликано додатковими обсягами і / або суттєвим (більш ніж на 10%) підвищенням цін на будівельні матеріали.

Наступний пост: про управління будівельним процесом і прихованих внутрішніх резервах. »